×

تطبيق +Contacts

تطبيق +Contacts

تطبيق +Contacts هو واحد من التطبيقات الرائدة في مجال إدارة جهات الاتصال المتاحة في أنظمة التشغيل الحديثة ويعد هذا التطبيق أداة مهمة للأفراد والشركات على حد سواء للحفاظ على قائمة الاتصالات الخاصة بهم وإدارتها.

تطبيق +Contacts

يتميز تطبيق +Contacts بواجهة مستخدم سهلة الاستخدام وتصميم مبسط يتيح لك الوصول السريع إلى جميع جهات الاتصال الخاصة بك.

بفضل هذا التطبيق، يمكنك تنظيم قائمة جهات الاتصال الخاصة بك بسهولة، سواء كانت أرقام هواتف، أو عناوين بريد إلكتروني، أو حتى معلومات إضافية مثل تاريخ الميلاد أو الاهتمامات الشخصية.

مميزات تطبيق +Contacts

  • سيتم إجراء تحديث لوحة خرائط Google حيث يكفي الضغط عليها لفتح موقع جهة الاتصال، بشرط أن يكونوا قد شاركوا موقعهم.
  • ستضاف أيقونة جديدة باسم المفضلة تظهر فيها جهات الاتصال الأكثر استخداماً.
  • ستتم إضافة معلومات عن اسم المدينة التي يعيش فيها صاحب الرقم والتوقيت المحلي وحالة الطقس، وستظهر هذه المعلومات على بطاقة جديدة عند تحديث عنوان المنزل الخاص بجهة الاتصال.
  • ستتم تغيير واجهة صور جهات الاتصال لتكون بشكل دائري يعكس شخصية الشخص وليس بشاشة كاملة.
  • ستتمكن من مشاركة موقعك مع جهة الاتصال الأخرى، وهذه الميزة تمت ملاحظتها لأول مرة في منتصف.

واجهه تطبيق +Contacts

تم تصميم تطبيق +Contacts ليكون واجهة محترفة لإدارة جهات الاتصال بالاضافة الي ذلك، يوفر التطبيق وظائف متقدمة لتنظيم جهات الاتصال الخاصة.

واجهة المستخدم البسيطة على المعلومات التي تحتاجها بسرعة بالاضافة الي ذلك يتيح لك تطبيق +Contacts إضافة، تحرير وحذف جهات الاتصال بكل سهولة، بالإضافة إلى توفير مزامنة سحابية لحفظ المعلومات الخاصة بك والوصول إليها من أجهزة متعددة.

واحدة من أهم الميزات المتاحة في تطبيق +Contacts هي ميزة تسمى البحث الذكي هذه الميزة تسمح لك بإجراء بحث سريع وفعال في قاعدة بيانات جهات الاتصال الخاصة بك.

بالإضافة إلى ذلك، يوفر تطبيق +Contacts ميزة استيراد وتصدير جهات الاتصال، والتي تسمح لك بنقل جهات الاتصال الخاصة بك إلى مختلف الأجهزة أو تطبيقات البريد الإلكتروني الأخرى بسهولة تامة.

تحميل تطبيق +Contacts

إن استخدام تطبيق +Contacts يساعدك على توفير الوقت والجهد في إدارة جهات الاتصال الخاصة بك، وتنظيمها والاحتفاظ بها بشكل فعال، ويمكنك تحميل التطبيق من خلال الرابط.

نصائح استخدام تطبيق +Contacts

  • قم بإضافة جهات الاتصال الخاصة بك إلى التطبيق بسهولة عن طريق النقر على زر الإضافة أو رمز الزائد، يمكنك إدخال معلومات الاسم ورقم الهاتف والبريد الإلكتروني وأي تفاصيل أخرى ذات صلة.
  • يمكنك تنظيم جهات الاتصال الخاصة بك في المجموعات لتسهيل العثور عليهم والوصول إليهم بسرعة قم بإنشاء مجموعات مختلفة مثل الأصدقاء، العائلة، العمل، والمزيد.
  • تأكد من مزامنة جهات الاتصال الخاصة بك مع السحابة لديك هذا سيضمن حفظ جهات الاتصال الخاصة بك بأمان وتوافرها عبر جميع أجهزتك.
  • استخدم خاصية البحث السريع للعثور على جهة اتصال بسرعة وسهولة قم بإدخال الاسم أو أي كلمة أخرى ذات صلة وسيتم عرض النتائج فورًا بالاضافة الي ذلك ستنقلك هذه الخاصية إلى الاتصال المطلوب دون أي تأخير.
  • يمكنك مشاركة جهات الاتصال مع الآخرين بكل سهولة سواء كنت تحتاج إلى مشاركة رقم الهاتف أو البريد الإلكتروني أو أي تفاصيل أخرى، بالاضافة الي ذلك يمكنك القيام بذلك من خلال تطبيق +Contacts.

بعض عيوب تطبيق +Contacts

  • تطبيق +Contacts يعتبر واحدًا من التطبيقات المتاحة لإدارة جهات الاتصال على الهواتف وعلى الرغم من أن التطبيق يقدم مجموعة من المزايا المفيدة، إلا أنه يعاني أيضًا من بعض العيوب التي يجب عليك أن تأخذها في الاعتبار.
  • أحد العيوب الرئيسية لتطبيق +Contacts هو أن واجهة المستخدم قد تكون معقدة بعض الشيء ويحتوي التطبيق على العديد من القوائم والإعدادات التي يمكن أن تكون مربكة للمستخدم العادي.
  • بالإضافة إلى ذلك، يمكن أن يكون تطبيق +Contacts متكاملًا بشكل أفضل مع بعض التطبيقات الأخرى في الهاتف، مما يؤثر على تجربة المستخدم.
  • علاوة على ذلك، يعاني بعض المستخدمين من مشكلة في تحديث البيانات بشكل متزامن بين مختلف الأجهزة المتصلة بالتطبيق قد يصعب على المستخدمين التحكم في تحديثات جهات الاتصال على الهواتف المتصلة، مما يؤثر على دقة المعلومات التي يمكن الوصول إليها داخل التطبيق.

اسئلة شائعة حول تطبيق +Contacts

ما هو تطبيق +Contacts؟

تطبيق +Contacts هو تطبيق لإدارة جهات الاتصال الشخصية يتيح لك التطبيق تنظيم جهات الاتصال بسهولة وفعالية عالية ويمكنك إضافة وتحرير وحذف جهات الاتصال، ومزامنة جهات الاتصال مع حساباتك الأخرى، وإنشاء مجموعات وتصنيفات لجهات الاتصال، وتبادل المعلومات بين الأقران، والعديد من المزايا الأخرى.

هل يمكنني مشاركة جهات الاتصال مع الآخرين باستخدام تطبيق +Contacts؟

نعم، يمكنك مشاركة جهات الاتصال الخاصة بك مع الآخرين باستخدام تطبيق +Contacts يمكنك بسهولة إرسال بطاقة اتصال إلكترونية تحتوي على معلومات الاتصال الخاصة بك إلى أي شخص آخر يستخدم تطبيق +Contacts أو حتى من خلال البريد الإلكتروني.

7 تعليقات

comments user
Ravi Kime

Hi,
My name is Ravi, owner of Webomaze Australia. You have finally found an SEO Company that GETS RESULTS. The proof is my 24,800+ reviews out of which 98.6% are 5-STAR REVIEWS.
I recently grew my client’s organic search traffic with high google search ranking by 166% in 4 months. We’re an SEO Company with a difference.Our focus is Customer Delight.

And we do everything to make it a great experience of working with us. We are in touch with you at every stage of the project. Even after we deliver the project, I will support you with any query you have.

Contact me today and get a FREE SEO AUDIT for your website

Click here to start ====> http://tinyurl.com/yycmkjf6

comments user
Celesta Bavin

Hi

I am writing to you on behalf of The Well Connection UK, a media and publishing company. We could easily get freeneews-eg.com featured in various publications such as magazines, online blogs and news sites. This would undoubtedly help freeneews-eg.com with publicity, reputation, domain authority and organic search engine rankings.

We have a wide range of options including completely free collaborations, sponsored posts, guest posts and banner ads.

If this sounds of interest, please reach out to the senior business development manager, Anita at info@thewellconnection.co.uk and whatsapp +447395206515 (GMT)

Kind regards

Celesta
Junior Outreach Assistant

comments user
ailea unterreiner

ailea unterreiner

comments user
kynnedi millerjord

kynnedi millerjord

comments user
Micki Gendron

We have hacked your website https://freeneews-eg.com and extracted your databases.

How did this happen?

Our team has found a vulnerability within your site that we were able to exploit. After finding the vulnerability we were able to get your database credentials and extract your entire database and move the information to an offshore server.

What does this mean?

We will systematically go through a series of steps of totally damaging your reputation. First your database will be leaked or sold to the highest bidder which they will use with whatever their intentions are. Next if there are e-mails found they will be e-mailed that their information has been sold or leaked and your site https://freeneews-eg.com was at fault thusly damaging your reputation and having angry customers/associates with whatever angry customers/associates do. Lastly any links that you have indexed in the search engines will be de-indexed based off of blackhat techniques that we used in the past to de-index Our targets.

How do i stop this?

We are willing to refrain from destroying your site’s reputation for a small fee. The current fee is $3000 in bitcoins (0.044 BTC).

Send the bitcoin to the following Bitcoin address (Make sure to copy and paste):

34fhmb7BUFfrdvhdxfPZ6u3LMFG8fQ3NKo

Once you have paid we will automatically get informed that it was your payment. Please note that you have to make payment within 5 days after receiving this e-mail or the database leak, e-mails dispatched, and de-index of your site WiLL start!

How do i get Bitcoins?

You can easily buy bitcoins via several websites or even offline from a Bitcoin-ATM.

What if i don’t pay?

We will start the attack at the indicated date and uphold it until you do, there’s no counter measure to this, you will Only end up wasting more money trying to find a solution. We will completely destroy your reputation amongst google and your customers.

This is not a hoax, do not reply to this email, don’t try to reason or negotiate, we will not read any replies. Once you have paid we will stop what we were doing and you will never hear from us again!

Please note that Bitcoin is anonymous and no one will find out that you have complied.

comments user
Jordan Kennedy

Have you seen how people are sharing A.I. automation software to small businesses?

Businesses don’t care about Facebook Ads or Google Ads anymore…

They Want A.I. to do everything for them..

Get on this train before it leaves the station. There’s so much money to be made sharing A.I. software to businesses.

I’ll show you…

Click Here To Watch Your 100% Free Training Video (No Credit Card Required)
>> https://200hourly.com <<

If you would like to opt-out of communication with us, visit:
https://urloptout.com/optout1/?site=freeneews-eg.com

comments user
Ravi Zeller

Hi,
My name is Ravi, owner of Webomaze Australia. You have finally found an SEO Company that GETS RESULTS. The proof is my 24,800+ reviews out of which 98.6% are 5-STAR REVIEWS.
I recently grew my client’s organic search traffic with high google search ranking by 166% in 4 months. We’re an SEO Company with a difference.Our focus is Customer Delight.

And we do everything to make it a great experience of working with us. We are in touch with you at every stage of the project. Even after we deliver the project, I will support you with any query you have.

Contact me today and get a FREE SEO AUDIT for your website

Click here to start ====> http://tinyurl.com/yycmkjf6

إرسال التعليق